Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Βασικές πρακτικές οδηγίες

  1. Ώρα προσέλευσης 8:00 π.μ. και ώρα αναχώρησης 13:15 μ.μ. καθημερινά.
  2. Πρέπει να παραβρίσκομαι στην κοινή πρωινή προσευχή.
  3. Φέρνω στην τάξη μόνο τα βιβλία που ορίζει το πρόγραμμα της ημέρας.
  4. Τακτοποιώ την σχολική μου τσάντα από το βράδυ.
  5. Προετοιμάζομαι καλά για τα μαθήματα της επόμενης μέρας.
  6. Αν είναι δυνατόν να ξεκουράζομαι μία (1) ώρα το μεσημέρι.
  7. Προσέχω την ατομική μου υγιεινή και φροντίζω να φοράω απλά και καθαρά ρούχα.
  8. Κοιμάμαι νωρίς το βράδυ.
  9. Τις καθημερινές αποφεύγω να βλέπω τηλεόραση και να παίζω στον υπολογιστή, ιδιαίτερα όταν έχω κι άλλες δραστηριότητες.
  10. Φροντίζω να έχω κάτι στην τσάντα μου για να φάω στο μεγάλο διάλειμμα.
  11. Σέβομαι τους συμμαθητές μου και όλους τους δασκάλους.
  12. Μέχρι να οριστικοποιηθεί το πρόγραμμα η ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων θα γίνεται από τη δασκάλα κατά τη διάρκεια του πρώτου διαλείμματος 9:40-10:00 π.μ. καθημερινά.
Εντός του μήνα θα πραγματοποιηθεί η πρώτη ενημερωτική συνάντηση των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών/τριων.
Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ